, , , , , , , ,

[Relacja] Violetta Live Kraków

Koncerty międzynarodowej trasy "Violetta Live" w Polsce zostały już zakończone. Trzy sierpniowe show przepełnione niezwykłą atmosferą zapewne zapadną długo w pamięć każdej fance serialu. Zapraszam na podsumowanie fioletowych show w Krakowie!










VIOLETTA LIVE KRAKÓW



                   Kraków



Kraków (łac. Cracovia, niem. Krakau) – miasto na prawach powiatu położone w południowej Polsce nad Wisłą, drugie w kraju pod względem liczby mieszkańców i powierzchni, stolica Polski do 1795 r. i miasto koronacyjne oraz nekropolia królów Polski, od 1000 roku nieprzerwanie stolica diecezji krakowskiej (jednej z pięciu w ówczesnej Polsce), a od 1925 archidiecezji i metropolii, od odzyskania niepodległości w 1918 r. miasto wojewódzkie (od 1998 r. siedziba władz województwa małopolskiego). Jest także centralnym ośrodkiem metropolitalnym aglomeracji krakowskiej i Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego.Miasto pełni funkcję centrum administracyjnego, kulturalnego, edukacyjnego, naukowego, gospodarczego, usługowego i turystycznego. Kraków jest drugim, po Warszawie, największym w kraju rynkiem nowoczesnej powierzchni biurowej, a także jednym z kluczowych węzłów drogowych i kolejowych w Polsce. W Balicach pod Krakowem znajduje się drugi co do wielkości polski port lotniczy o znaczeniu międzynarodowym.






Miejsce i czas 
25, 26 sierpnia, Tauron Arena Kraków 


Tauron Arena Kraków – wielofunkcyjna hala widowiskowo-sportowa w Krakowie w dzielnicy Czyżyny, przy nowo powstałej ulicy Stanisława Lema, w południowo-zachodniej części Parku Lotników Polskich. W hali odbywają się zawody sportowe m.in zawody lekkoatletyczne, piłki ręcznej, siatkówki,koszykówki, hokeja na lodzie, boksu,zapasów itd. Obiekt przystosowany jest również do organizowania imprez targowych, koncertów, przedstawień, pokazów cyrkowych, sympozjów, kongresów, konferencji, festiwali, wystaw, wernisaży, bankietów, zjazdów oraz wydarzeń biznesowych. 


Setlista (Tauron Arena, Kraków 25,26 sierpnia 2015r.)

  1. Otwarcie
  2. En Gira (Obsada)
  3. Tienes el talento (Obsada) 
  4. Euforia (Obsada)
  5. Habla Si Puedes (Martina Stoessel)
  6. Abrázame y Verás (Martina Stoessel i Jorge Blanco)
  7. Are You Ready For The Ride? (Jorge Blanco, Facundo Gambandé i Samuel Nascimento)
  8. Alcancemos Las Estrellas (Martina Stoessel, Mercedes Lambre, Candelaria Molfese i Alba Rico)
  9. Voy Por Ti - a cappella (Jorge Blanco)
  10. Voy Por Ti (Jorge Blanco)
  11. Underneath It All (Martina Stoessel)
  12. Más Que Dos (Martina Stoessel i Mercedes Lambre)
  13. Entre dos Mundos (Jorge Blanco)
  14. Peligrosamente Bellas (Mercedes Lambre i Alba Rico)
  15. Código Amistad (Martina Stoessel i Candelaria Molfese)
  16. Yo Soy Así (Diego Domínguez)
  17. Supercreativa (Martina Stoessel)
  18. Amor En El Aire (Jorge Blanco)
  19. Como Quieres (Martina Stoessel)
  20. Ven Con Nosotros (Jorge Blanco, Facundo Gambandé i Samuel Nascimento)
  21. Ser Quien Soy - a cappella (Diego Domínguez)
  22. On Beat (Obsada)
  23. Juntos Somos Más (Obsada)
  24. Soy Mi Mejor Momento - a cappella (Martina Stoessel)
  25. Soy Mi Mejor Momento (Martina Stoessel)
  26. Ser Mejor (Obsada)
  27. Te Creo (Martina Stoessel)
  28. En Mi Mundo (Obsada)
  29. Libre Soy (Martina Stoessel)
  30. Crecimos juntos (Obsada) DODANA NOWA PIOSENKA!

Polskie akcenty

Nie obyło się bez polskich akcentów podczas dwóch show w dawnej stolicy Polski. Martina wraz z całą ekipą m.in Mechi, Albą, Samuką, Jorge itd walecznie walczyła z naszym językiem i poskromiła go tylko po to by móc wypowiedzieć kilka słów takich jak "Cześć", "Kocham cię", "Kocham was", "Możecie wstać proszę"  ku uciesze fanów. Akcje koncertowe udały się mu uciesze fanów m.in kartki z imionami obsady pozytywnie zaskoczyły Tinitę. Główna bohaterka serialu wyraziła swoją wdzięczność słowami "Thank you Poland" czyli "Dziękuje Polska". Podczas piosenki promującej serial "Violetta" i jego pierwszy sezon w całej arenie można było ujrzeć balony o fioletowych odcieniach. Taki widok był również obecny podczas "Ser mejor". Nadszedł moment przemowy przed końcową piosenką "Crecimos juntos" w której ekipa serialu była pod huśtawką emocji i dała ponieść się swemu sercu



"To jest dla mnie bardzo wyjątkowy moment. Jestem w szale emocji.Z jednej strony jest mi smutno bo zakończenie Violetty a z drugiej strony czuję radość i ekscytacje z powodu nowego etapu w moim życiu.Na tym polega dorastanie. Krok do przodu nie znaczy, że zapomnę o tym wszystkim. Zawsze będziecie najpiękniejszym wspomnieniem w moim życiu. Dziękuję wam wszystkim " ~ #TiniStoessel
"Podczas tych paru lat poznałem tych wspaniałych ludzi z którymi miałem zaszczyt śpiewać, tańczyć i śmiać się.To koniec tej przygody, ale za to początek wielu innych wspaniałych doświadczeń. Moim przyjaciołom, życzę dużo szczęścia i radości. Z głębi serca, dziękuję wam wszystkim za te cudowne lata" ~ #JorgeBlanco
"Dla mnie Violetta była wielkim treningiem. Dojrzałam nie tylko zawodowo ale też prywatnie.Od każdego z was nauczyłam się czegoś innego. Ale najważniejsze jest kochać bezgranicznie. Dziękuję wam wszystkim". ~ #MechiLambre
"Violetta zmieniła moje życie, sprawiła, że tak bardzo dojrzałam i stałam się silną kobietą jaką jestem dzisiaj. " ~ #AlbaRico
"Jak myślę o tych czterech latach, wiele wspomnień mam w głowie.Dorosłam, nauczyłam się i poznałam cudownych ludzi.Za te wszystkie momenty chciałabym wam podziękować. Dziękuję bardzo " ~ #CandeMolfese
"Dzięki Violettcie miałem możliwość spotkania się z tyloma cudownymi ludźmi i z wielką radością z nimi pracować.Dziękuję, że zawsze byliście przy mnie i nigdy mnie nie zawiedliście. Bardzo was kocham". ~ #DiegoDominguezn


Fotografie i wideo




































0 comentarios:

Publicar un comentario

¡No dudes en comentar si te gustó la entrada!