[Violetta] Kolejne pożegnanie Tini Stoessel z Violettą...

Tini Stoessel odtwórczyni głównej roli w disney'owskim serialu "Violetta" ostatecznie pożegnała się z swoją drugą twarzą "Violetty Castillo" którą była aż przez 3 lata!




Od ostatniego show międzynarodowej trasy "Violetta Live" które odbyło się 1 listopada w Nicei młoda osiemnastoletnia argentynka musiała odreagować swoje emocje nagrywając kolejne fragmenty swojego filmu "Tini - nowe życie Violetty" który na ekranie włoskich kin pojawi się 4 maja następnego roku. Po kilku dniach milczenia odnośnie końca jej fioletowej przygody nadszedł w końcu moment wyznania uczuć przez jedną z najpopularniejszych gwiazd Disney'a 


Tłumaczenie wykonała Angel Butterfly.  Zakaz kopiowania!

"I to jest jak kończy się historia...
Musiałam czekać kilka dni zanim byłam w stanie napisać cokolwiek. Bardzo ciężko powiedzieć do widzenia, gdy takie niesamowite rzeczy wydarzyły się w ciągu ostatnich 4 lat. Podróż do tak wielu różnych krajów z różnymi językami nauczyła mnie,że muzyka jest tym co nas łączy. Jak powiedziałam w ostatnim pokazie "Ser mejor" to nie tylko piosenka. "Ser mejor" (Być lepszym) to wybór ponieważ każdego dnia możemy być lepszymi przyjaciółmi, lepszymi  synami i córkami, lepszymi braćmi i siostrami i lepszymi ludźmi. Jestem wdzięczna  każdemu, kto mi ufał i jestem  wdzięczna wszystkim za waszą  bezwarunkową miłość. Dziś  - centrum uwagi (Violetta) spada w dół. Jestem pewna,że w ciemności światło, które mamy wewnątrz nas, zacznie świecić jako niezapomniane wspomnienie Violetty w naszych sercach. Kocham was wszystkich. Na zawsze Violetta!" 


Takimi słowami i charakterystycznym zdjęciem opublikowanym na serwisie Instagram Stoessel zakończyła pewien etap w swoim życiu rozpoczynając solową karierę długo wyczekiwaną przez Tinistas jak i ją samą.
"Coś się kończy,coś się zaczyna". Kończy się era "Violetty Castillo" zaczyna się okres "Tini Stoessel",którego my będziemy wiernymi obserwatorami i z wszystkich sił będziemy wspierać młodą artystkę.




0 comentarios:

Publicar un comentario

¡No dudes en comentar si te gustó la entrada!