[Prasa] " Obejrzałam trailer mojego filmu i popłakałam się..." ~ Tini Stoessel w magazynie "Gente"

Martina Stoessel przebywając w słonecznej Hiszpanii udzieliła obszernego wywiadu dla argentyńskiego magazynu Gente. Tematy jakie poruszyła to produkcja filmu,życie prywatne czyli miłość i wspomnienia z międzynarodowej trasy koncertowej Violetta Live. Zapraszam serdecznie!



Martina Stoessel przebywając w Hiszpanii, gdzie aktualnie kręcą sceny do jej nowego filmu "Tini nowe życie Violetty",który premierę będzie miał w drugim kwartale 2016 roku a mianowicie w maju, udzieliła obszernego wywiadu dla argentyńskiego magazynu Gente. Młoda Stoessel w swych wypowiedziach nawiązywała do swojej kariery,zakończonym etapie Violetty w jej życiu i uczuciach m.in miłości.

"Tęsknię bardzo,ale wierzę w łapanie (korzystanie) z chwili. Byłam w Polsce,Holandii,Belgi, Włoszech, Francji,Hiszpanii..."

"Myślę,że czasem trzeba się zatrzymać na nowo."

"Jeden z moich przyjaciół przybył do Europy. Miesiąc temu przybył ktoś inny,towarzysząc mi. Moja rodzina jest zawsze."

"Setki pokazów były wręcz niesamowite!"

"To jest bardzo ekscytujące,że polskie dziewczyny mówią i śpiewają po hiszpańsku. Zamknęłam bardzo piękny etap."

"Kocham mój ostatni koncert w Francji."

Artystka wypowiedziała się odnośnie pogłosek o rozpadzie Tinitera :

"Z Peterem jesteśmy rozdzieleni. Mogę to potwierdzić. [...]"

A także częściowo o swoim filmie i etapie jego tworzenia

"Lubię artystów,którzy mają coś do powiedzenia. Byłam bardzo zaangażowana w powstanie (dop.red) scenariusza filmu."

"Budzę się o 6 i jestem szczęśliwa robiąc (nagrywając) film.

"Film nosi moje imię. To coś wyjątkowego. To coś wspaniałego że Disney oferuje to mi. "

"Cechą szczególną jest to, że film nie ma nic wspólnego z serią. Postacie pozostają, ale istnieje wiele nowych."

"Film jest przekazem że wszystko w życiu nie jest miodem."

Ważna wiadomość dla Tinistas,które z niecierpliwością wyczekują nowego filmu z głównym udziałem Tinity oraz z jej towarzyszami: Mechi,Jorge i Clarą. Bowiem film ukarze się na telewizji internetowej - Netflix! Czymże jest ta platforma dowiecie się poniżej.



Netflix – największa wypożyczalniafilmów DVD na świecie, oferująca za stałą opłatą wypożyczanie filmów poprzez media strumieniowe w krajach Ameryki Północnej i Południowej, Wielkiej Brytanii, Austrii, Szwajcarii, Luksemburgu, Irlandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Francji, Finlandii i Holandii,Niemczech, od marca 2015 również w Australli i Nowej Zelandii, oraz za pośrednictwem poczty na terenie Stanów Zjednoczonych.




Co sądzicie o artykule? Nie możecie się doczekać filmu podobnie jak ja?










0 comentarios:

Publicar un comentario

¡No dudes en comentar si te gustó la entrada!