, , , , , , , ,

[Wywiad] "Zrobili dla nas coś, przez co będziemy pamiętać ich na całe życie, płynęło z nich tak dużo czystej miłości i energii." ~ Tini Stoessel o polskich fanach

Martina Stoessel argentyńska artystka znana z disney'owskiego serialu "Violetta" emitowanym na Disney Channel ku uciesze redakcji polskiego updates o młodej Stoessel wyraziła zainteresowanie przeprowadzeniem wywiadu! W dość obszernym wywiadzie Tinita zdradziła co nie co na temat swojej kariery, trasy "Violetta Live" oraz wspomniała o życiu prywatnym. Zapraszam do postu!













WYWIAD PRZEPROWADZONY SPECJALNIE DLA KONTA @UPDATESTINIPL! 

ZAKAZ KOPIOWANIA!!!



1. 

Redakcja: Ile miałyście lat, kiedy się poznałyście z Caro? Jak to zrobiłyście, że się poznałyście? Od razu się polubiłyście czy nie koniecznie? 
Tini: Poznałyśmy się w przedszkolu, kiedy miałyśmy 3 lata. Carola miała 4, a ja miałam 3. 

2.Redakcja: Tini ciągle była w różnych miejscach podczas trasy m.in w Polsce, a Caro była w Argentynie. Czy trudno jest zachować przyjaciół podczas, gdy jesteś daleko? 
Tini: * To było trudne dla mnie i Caro, rozmawiałyśmy przez FaceTime lub Whatsapp, kiedy miała czas, ona udała się do mnie, gdy byłam w trasie "Violetta Live", teraz jesteśmy razem w Buenos Aires, więc możemy się codziennie spotykać. 


3. 
Redakcja: Jak opisałabyś siebie w tym roku? Zrobiłaś coś specjalnego co zmieniło twoje życie? 
Tini : Oczywiście, podpisałam kontrakt z wytwórnią płytową "Hollywood Records", zaczęłam tworzyć własne perfumy, zaczęłam mój film "Tini El Gran Cambio De Violetta" i wiele innych rzeczy, które są zaskoczeniem, w tym roku było rozpoczęcie mojej niesamowitej przyszłości! 

4. 
Redakcja: Jakie są Twoje plany na 2016? Czy masz jakieś plany w 2016 związane z Polską i pojawieniem się na Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie w lipcu? 
Tini: Postaram się ujawnić moje plany, oczywiście mam zamiar zakończyć nagrywanie mojej solowej płyty, produkcji moich perfum "Une Fleur pour Tini", markę modową i wiele więcej, ale to już niedługo poznacie. Mam zamiar odwiedzić wasz kraj i inne, ale dopiero po zakończeniu moich projektów i oczywiście wtedy, kiedy będę miała czas. 

5. 
Redakcja: Odwiedziłaś Polskę w tym roku. Co podoba Ci się najbardziej w naszym kraju? Co sądzisz o polskich fanach? 
Tini: Byłam pod wrażeniem co zrobili polscy fani, zarówno w Łodzi i w Warszawie jak i w Krakowie. Zrobili dla nas coś, przez co będziemy pamiętać ich na całe życie, płynęło z nich tak dużo czystej miłości i energii. Zanim przyjechałam do Polski myślałam, że to ponury kraj, zimny i deszczowy, ale kiedy przyjechałam tutaj poczułam ciepło od wszystkich fanów, to było niesamowite uczucie. Ludzie są tu bardzo przyjaźni i piękni. 



6.Redakcja: Macie wspólne pasje i smaki? Jakiego rodzaju filmy, książki, muzykę lubicie? 
Tini: Ja i Caro gramy na gitarze, czasami robimy mini koncerty dla mojej lub jej rodziny. Uwielbiam śpiewać, tańczyć i grać, ale ona też. Kochamy chodzić razem na zakupy i oglądać filmy (komedie i horrory). Lubimy Electro House i Pop, ale ja i Caro nie czytamy wiele książek. 

7. 
Redakcja: Czy macie jakieś specjalne wspomnienia z dzieciństwa, przyjaźni itd? 
Tini: Tak miałyśmy dużo, ale najlepsze są z trasy "Violetta Live" w Europie, kiedy jesteśmy razem robimy szalone rzeczy, ale jest to dobra zabawa dla mnie jak i dla Caro. 

8. 
Redakcja: Jak sobie radzisz ze sławą? Nie przeszkadza ci to, że podczas spotkania [(dopisek):z przyjaciółmi] fani podchodzą do Ciebie i proszą o twój autograf? 
Tini: Moje życie zmieniło się bardzo szybko, osiągnęłam to, co chciałam w dzieciństwie i kiedy byłam nastolatką. Oczywiście trudno było się przyzwyczaić do faktu, że na ulicy podchodzą do mnie ludzie i proszą o autograf na zdjęciu, ale z czasem przyzwyczaiłam się do niego, czasami daje mi radość, że idę gdzieś z przyjaciółmi na spacer, podchodzi do mnie obcy człowiek, mówiąc, że jest moim fanem. 

9. 
Redakcja: Jaki był twój pierwszy dzień na planie? 
Tini: Gdy wstałam rano, od razu byłam strasznie zestresowana i nie chciałam iść na plan, choć byłam również podekscytowana tym wszystkim. Następnie zaczęliśmy nagrywania pierwszego odcinka, w tym momencie byłam taka zestresowana niż kiedykolwiek. Myślałam, że nie wypowiem słowa, ale uwierzyłam w siebie i wtedy łatwo poszło. 


                                                                                                       
10. Redakcja: Trasa Violetta Live była pełna pięknych i magicznych wspomnień. Gdybyś miała do wyboru 3 najlepsze koncerty, to byłyby... (nazwa kraju, miasta, itp.) Najlepsze wspomnienia na koncertach w Polsce? 
Tini: Tak zawsze będzie w moim sercu show w Nicea, Francja, ponieważ ta ostatnia część trasy była bardzo niesamowita, ale najważniejsze, że zakończyliśmy najważniejszy etap w naszym życiu. Następny pokaz był w Weronie, Włochy w wielkim amfiteatrze, te miejsca są niesamowite i w Łodzi, polscy fani byli niesamowici i wspaniali! Dużo emocji. 

11. 
Redakcja: Jak wygląda twój normalny dzień? Bez nagrań, wywiadów, sesji itd. 
Tini: Mój normalny dzień wygląda tak, że gdy jest lato, idę do mojego ogrodu, opalać się, kąpać się w basenie, bawić się z moimi psami lub po prostu spotykam się z przyjaciółmi, aby porozmawiać i razem spędzić wspaniały czas. Wczoraj był dzień, w którym spotkałam wszystkich moich przyjaciół i znajomych mojego brata w moim domu. Następnie z dziewczynami poszłyśmy zjeść coś na mieście. 

12. 
Redakcja: Jak myślisz, co jest najważniejsze w życiu? Co ty próbujesz realizować? 
Tini: Dla mnie najważniejszą rzeczą w życiu jest miłość i zdrowie. Nie potrzebuje pieniędzy, aby być szczęśliwa, tylko miłość ludzi, których kocham. 

13. 
Redakcja: Jesteś starsza ode mnie tylko o rok (@HeartTinismo), to jest niesamowite, co osiągnęłaś! Jak czujesz się będąc wzorem do naśladowania dla nastolatków na świecie? 
Tini: Ja w to niewierze! To niesamowite, że wiele dziewczyn chce być taka jak ja, ale ja też popełniam błędy i nie jestem doskonała, bo ideałów nie ma. 

14. 
Redakcja: Wiele polskich Tinistas chcą być modne tak jak ty. Co wolisz nosić na co dzień? 
Tini: Jeśli chodzi o chodzenie po domu wolę dresy lub T-shirt z komfortowymi spodniami. Kiedy wychodzę z przyjaciółmi na miasto, ubieram się bardziej elegancko, ale tak, aby było mi wygodnie. 

15. 
Redakcja: Widziałam polską wersje traileru do filmu i zapowiada się niesamowicie. Polska premiera filmu będzie 1 lipca. W moim kraju zaczynają się wtedy wakacje. Wiele Tinistas zakłada, że przyjedziesz na polską premierę filmu "Tini: Nowe życie Violetty" (Tini: El gran cambio de Violetta) jest szansa na to? 
Tini: W tej chwili nie mam planów na ten dzień, ale oczywiście postaram się być obecna na premierze w Polsce i podzielić się z wami tymi emocjami. 



16.
Redakcja: Gdybyś mogła zmienić swoje życie, ale do pewnego stopnia, co byś zmieniła? 
Tini: Kocham moje życie, ale jeśli chodzi o zmiany, chciałabym mieć więcej szczęścia w miłości i znaleźć drugą połówkę.

 17. 
Redakcja: Jak opisałabyś swój album? Jaki gatunek muzyki na nim panuje? Pojawi się w Polsce?
Tini: Nie nagrałam wszystkich moich piosenek, ale będą to różne rodzaje muzyki pop, ballada lub coś electro house. 



18.Redakcja: W szkole byłaś pilną uczennicą? Jak opisałabyś nauczycieli? Przedmioty, które lubiłaś i, których nie lubiłaś? 
Tini: Nie byłam geniuszem, ale starałam się mieć dobre wyniki w nauce. Nauczyciele byli różni, niektórzy surowi i dobrzy. Najbardziej podobało mi się na języku angielskim, niesamowite osoby! Podobały mi się nauki ścisłe i angielski. Nienawidziłam matematyki, jak wielu z was, hah! 



19. 
Redakcja: Gdybyś nie była aktorką i piosenkarką to kim chciałabyś być? 
Tini: Myślę, że stylistką i projektantką mody, uwielbiam to! 



20. Redakcja: Twój:
 a) ulubiony rodzaj muzyki - 
b) ulubiony rodzaj filmu - 
c) ulubiony aktor filmowy, aktorka - 
d) ulubiona piosenkarka, piosenkarze - 
e) ulubiony film - 
f) ulubiona piosenka - 
g) ulubiony zespół, boysband? 
Tini: 
a) Pop 
b) Komedia 
c) Leonardo Di Caprio i Anne Hathaway 
d) Beyonce, Adele i Michael Jackson 
e) Titanic
f) Listen - Beyonce i Sorry - Justin Bieber
g) Nie mam ulubionego, ale lubię Maroon 5 





21. Redakcja: Co sądzisz o polskich akcjach na Twitterze dla Ciebie? Na przykład, "Merry Christmas Tini from Poland" lub "Feliz dia de Santa Tini"

Tini: Jestem bardzo zadowolona, że fani robią tak wiele dla mnie. Wiele z tych akcji były w światowych trendach i jestem pod dużym wrażeniem. Wtedy czuje, że mimo odległości chcą być ze mną i mnie wspierają. 










22. Redakcja: Masz zamiar uczestniczyć w różnych projektach, np zwiedzanie świata z twoją muzyką itp? 
Tini: Oczywiście, marzyłam o tym. Moja solowa trasa będzie w tych krajach gdzie Violetta Live. 

23. Redakcja: Twój ulubiony kolor? 
Tini: Różowy





0 comentarios:

Publicar un comentario

¡No dudes en comentar si te gustó la entrada!